Previous Entry Share Next Entry
Boring post is boring, but I need to kill 2 hours *edit* now with more digimon XD
Naraku_Bored
fandramon
Oh the joys of a glucose blood test; no eating, drop some blood, chug a bottle of orange sugary beverage, feel sick for 2 hours and then get drained again (vampires I tell ya!)
Well, I got the day off work at least (leave without pay sucks though :/)
Not much else noteworthy going on, although I finally got a chance to watch Xros Wars eps 16 and 17 last night. 18 is (surprisingly) out already so I have that to look forward to once I get home ^^;
Lucemon wouldve been more epic if he actually had an intimidating roar in his dragon form. Come on, I can roar better than that XD Poor Beelzemon got his wing blasted. Convenient reason for X5? Probably XD But I thought once the digimon go into the Xros Loader they get healed, what up with spamming the Cutemon heal and generic bandages? XD Oh well. Since Nene took a piece of Lucemons sphere, I wonder if he'll make another appearance, or if we'll just be spoiled with DarkKnightmon and his evilness. I swear I've heard his voice somewhere before O.o Can't wait for Deckerdramon to make his appearance, but I think that's still a couple eps off.

*edit* Okay, so Xros Wars episode 18 was epic too


freaking lol.
Deckerdramon's appearance is supposedly next episode. I can't wait~ There better not be anymore of those month long delays happening any time soon ;>>

  • 1
I think someone posted a direct link to the episode in the ryuu rogue thread... here it is:
http://www.megaupload.com/?d=RE3P2NXU
Now you don't have to deal with all that stupid torrenting crap! :D [torrents seem to kill my internet now, or maybe that's because the speed explodes to like 8000kbps and then it crashes everything and I have to reset it ;>> ugh]

There's more Beelzemon in this ep~ I sort of miss his badass motorbike form though ;_;

Oh, I already have the ep downloaded and ready to go just too lazy to actually watch it, but thanks anyway, lol. xD;;

and everyone misses his bike ;___;

Oh yea, I know what you mean, I think. Sometimes I feel like a lazy slug and can't be bothered to do anything XD Sadly that's starting to happen more often than it should lately ^^;

There's still hope for Bike!Beelzemon though:

I don't care how much this thing will cost when it's actually released, I'm totally getting one X3

:O

FFFFFF IF THERE WAS EVER A TIME FOR ME TO HAVE MONEY
NOW WOULD BE A GREAT TIME ;-;

It was shown as a prototype at some figure event...thing in Japan. I hope the final product doesn't change though ._. There were some other old fan favs too, but Beelzemon was the only one I found important [Gallantmon? pshhh, who cares about him XD]

Okay, the link that showed Gallantmon is here:
http://hk.myblog.yahoo.com/iam-cybergundam/article?mid=58239

And the rest of the nostalgia-mons should be here:
http://hk.myblog.yahoo.com/iam-cybergundam/article?mid=57072

And so I don't get mauled for not giving credit, these links were found by peeps at the wtw digimon forum ^^; Enjoy :3

omg those are soooo amazing ;-;

but Agumon and Tailmon are kinda ugly; which makes me sad since Tailmon was my favorite in Adventure ;___;

  • 1
?

Log in

No account? Create an account